Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Birgitta Johansson - 27 augusti 2007 21:40

Nano på tävling i Frövi. Visst är hon ursöt när hon är så här koncentrerad ? 



Ylva: Tack för dina fina bilder du skickat. Jag har försökt gå in på din hemsida för att tacka dig, men ej lyckats. Jag får försöka mera en annan dag.


Ikväll har vi tränat tävlingsmässigt på klubben. Först spår, sedan plats, budföring o lydnad. Det gick väldigt bra förutom att jag måste nöta mera på hoppet. Fortfarande behövs ett dubbelkommando för att Nano ska förstå att hon ska hoppa utan att jag rör mig. Jag får träna vidare.


Alla var riktigt duktiga ikväll. Kirra hade litet otur att regnet började ösa ner,  precis när hon blev kommenderad o dessutom blev det väldigt mycket störningar av olika slag just då. Hon klarade det bra i alla fall.


På torsdag ska vi träna en gång till innan tävlingen. Det är faktiskt jätteroligt när man tränar inför en tävling. Det blir liksom litet mera allvar av det hela.


När jag kom hem hade Per lagat en jättegod middag. Jag är rätt så bortskämd egentligen.


Hej igen-vi hörs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards