Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Birgitta Johansson - 2 augusti 2007 21:21

Nyss hemkommen från klubben. Idag har jag tränat lydnad med Fajta o Nano. Det gick rätt så bra, förutom att jag inte kan komma tillrätta med Fajta´s krypande. Målet med Fajta är att få gk i elitklass.


Jag vill  gärna få betyg på alla momenten o det jag måste träna vidare på är krypandet o sen inkallandet som vi tränat alldeles för litet. Jag tränar inte för höga betyg, men vill inte anmäla innan jag tror jag kan få gk på momenten. Sen är det en annan sak om jag inte får det på tävling-jag ska i alla fall kunna få det.


Nanos akl-lydnad-spår-budföring tycker jag duger för att kunna tävla. Hon kan alla momenten i alla fall


Jag tränade också agility -det var många nya människor där idag. Det är ju tävling på lördag.

Fick litet ideer ang. handling av en tjej som varit på agilitykurs för Annika Aller

Jag fick också höra  skvaller om  Vickulas Jet, de hade också varit på samma agilitykurs o hon o A-K var jätteduktiga enligt skvallret. Kul-kul. Hundvärlden är ganska liten o kelpien är en liten ras, så bongotrummorna hörs över nejderna, det är också kul- i alla fall om det är positiva trummpinnar som virvlar.


Nej, nu är det duschen som väntar.


Glömde skriva att Nano var duktig på träningen idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards