Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Birgitta Johansson - 3 augusti 2007 19:08

Ibland blir det litet konstigt när man skriver så här rakt upp o ned. Igår menade jag att Ebba o A-K var jätteduktiga enl. den här tjejen jag talade med. Mina meningar kunde ju tolkas hur som helst.


Idag tänkte jag träna litet FF med Nano o när hon är riktigt uppåt försöker hon hitta på egna saker för att vara extra duktig. Idag tyckte hon att läggande under gång var nåt riktigt, riktigt kul, för rätt som det var låg hon där o såg helnöjd o förväntansfull ut. Hon är för söt.


Jag tränade litet framåtsändande o kryp med Fajta o jag tror hon börjar komma ihåg sändandet igen. Idag blev jag litet gladare ang. krypet-men vi har helt klart problem med det. Vi tränar vidare o vidare o vidare.


 I skogen var hon helvild, drog o slet i träd o rötter så hon var alldeles blodig i munnen. Hon är för tokig ibland o gullig oxå förståss.


Hej igen, nu måste jag fixa litet mat.

Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards