Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Birgitta Johansson - 7 augusti 2007 22:03

Nu har vi=jag, Bettan, Fia o Mona varit i Hallsberg o tränat lydnad. Jag tycker att hundarna är så duktiga. Försöker verkligen så gott de kan i värmen.


Vi körde varandra på litet olika moment o det gick bra. LITET irriterande är det allt att Fajta kryper bra, bara Fia tar hand om momentet. Det känns litet orättvist tycker jag. Jag menar det är ju ändå jag, som tragglar med det hela.


Efter lydnaden körde vi uppletande på apellplanen. Inte så helt enkelt som man kan tro, men alla vovvarna klarade ut det hela o kom in med föremålen.


Så glada o nöjda vi var allihopa.


Ni tror väl inte vi glömde fikat. Nejdå, vi satt mitt i solen o sörplade o svettades. Vad gör man inte för att få litet färg. Ja, den som var mest brun var förståss Mona som suttit på sjön hela dan. DET är också litet "surt sa räven"


Ett litet tips: Titta in på Susanne o Berrys blogg så får ni se en superskön litet kelpiekille o dessutom läsa väldigt roliga berättelser om honom. Han har bl.a mött ett monster i garderoben (som är väldigt likt honom själv)


Kram från en glad Biggan


Imorgon en inofficiell agilitytävling på Byrackarn. Tyvärr kan jag inte vara med, men vet ni vad- Per kör både Fajta o Nano o han verkar INTE ledsen för det.


Hej igen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards