Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Birgitta Johansson - 23 augusti 2007 21:00

Nyss hemkommen från lydnadsträning på klubben.


Tränade budföring, platsliggning, framförgående o framförallt hopp.


Hoppet gick ganska bra. Litet tveksamt ut, när hon sitter  vid sidan. Står Nano upp, hoppar hon själv fram o tillbaka o tycker hon är väldans duktig och det är hon ju oxå.


Jag måste träna mera på uthoppet, men vi har en vecka på oss, så jag tror det ska funka tills dess. Nåt fel har jag som sagt gjort, eftersom det här har funkat hur bra som helst tidigare. 


De andra momenten gick bra idag.


Idag var Fajta med husse o tränade vallning. Fajta var för het i början, men efter ett tag gick det bra enligt husse. När Per säger att han är nöjd, så tror jag allt att hon var RIKTIGT duktig. Kul.


In i duschen med mig. Hejdå


NU HÅLLER JAG TUMMARNA JÄTTEHÅRT FÖR ETTRA O FIA, SÅ DOM FÅR ETT RIKTIGT BRA SM-RESULTAT. HEJA HEJA!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards