Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Birgitta Johansson - 9 maj 2007 21:30

Jag har med mig Nano på arbetet nästan varje dag. På mitt jobb arbetar ett gäng killar, som inte förstår så mycket om hundar.


Idag när jag var ute från rummet där Nano är, hade några lekt o roat sig med att smälla skyddskuddar (som kommer med en del material) och då menar jag inte de små. De här smäller rätt så bra.


Nano låg  där o sov i godan ro, när de började. Jag måste skriva att det var inte av elakhet utan mer av obetänksamhet, som dom höll på med smällarna. Men nu är jag litet nervös att Nano tagit åt sig. Det är ju så himla lätt att det blir fel med smällar.


Men klarade hon cigaretttändaren som exploderade i munnen på henne, ska hon väl  klara det här. Det visar sig nästa gång hon hör skott.


Ikväll har Fajta, Nano, Per o jag varit en stund uppe vid klubben o tränat agility. Där träffade vi också syrran Kirra-som skötte sig fin-fint på agilitybanan.


Tina:jag har inte fått någon mail från dig. Adressen är

perbgn@spray.se

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards