Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Liten familjeträff...........

Av Birgitta Johansson - 5 april 2009 18:31

......hos Kerstin, Ulf o Vicke i Pålsboda. Härligt väder o HIMMEL så skoj hundarna hade. Vi som var där var jag o Basta, Bettan o Anton o Exo o med sig hade dom Hilja Huggtand(som gör skäl för namnet) osså värdparet förståss med lille Vicke i täten.


TACK FÖR FIKA med gott kaffebröd till.


Tänker inte skriva mer utan låta bilderna tala.


3 valpar i hög.

Alla mot alla.


Kan jag få vara med?

Rumpvalpar

Modern pappa med barn

Pappa övervakar grävande av STOOOOOOOOR grop.

Gullige Vicke

Snygg-Exo

Anton med valpar

Exo leker tittuten vid träd.

Följa John med Exo-idolen.

Min eller din?

Hilja o Exo.



 
 
Ingen bild

Bosse & Nina

5 april 2009 19:15

Om vi kunna varit med!!! Här busar Bosse med STORA Eppu, och de är roligt de! Vårhälsningar till hela släkten.

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

5 april 2009 19:21

haha...vilket hääärligt följa john kort:D:DKUL!! vilken härlig träff ni hade med så söööta vovvsingar:)kramis

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Susanne & Pär

Susanne & Pär

5 april 2009 20:08

Nej vad mysig träff med goa pappa Exo och valparna. Vilken härlig Kelpie parad!
Visst har valparna mörknat över ryggen. Det ser man på Busy också!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=appelbring

 
Anna & Juni

Anna & Juni

5 april 2009 20:14

Kul med bilder! Har inte hittat in på er sida på ett tag... hemsidan kanske är borta och bara bloggen kvar? Tack för grattis!

http://www.annaronge.com

 
Ingen bild

Per o Nano

5 april 2009 20:38

TACK för alla grattis!
Jag tycker det är så roligt när det går bra även om det "bara" är inoff eller månadstävling.
Det var sagt att hemsidan skulle läggas ut förra veckan men det var ett par saker att ordna med Emma först. Hon var upptagen tills nästa vecka. Nästa "löfte är att hemsidan ska läggas ut i påsk. Då har ni något att se fram emot.

 
Kerstin

Kerstin

5 april 2009 22:11

Gissa vem som var tröööttt efter besöket!
Vicke trodde nog inte sina ögon när det bara ramlade ut syskon + pappa Exo ur bilarna!Detta måste vi göra om!
Kanske blir skocken ännu större så småningom!
Psssssss: Vilket gulligt halsband+koppel!!

http://bimo.bloggagratis.se

 
Hilja Huggtand

Hilja Huggtand

6 april 2009 08:48

Oj, vilken dag! När får jag visa mitt härliga gap och min oerhörda personlighet nästa gång? ;) Matte säger något om att hon vill följa med då...

Men Basta - rosa koppel? Jag önskar mig ett svart med nitar!

Sen vill vi avsluta med att säga jättegrattis till mamma Nano! Vilkem tjej! :D

http://herrharry.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards