Alla inlägg den 17 april 2009

Av Birgitta Johansson - 17 april 2009 19:37

.....har skaffat blogg. Kolla in på den från mina länkar.

Nina-läs kommentarer från igår på min sida. Emmas är riktad till dig.

 Hon skriver på ett jättekonstigt språk, som jag inte begriper ett ord av.


Jag kan i alla fall säga, att jag försökt kommentera på din blogg-men jag får inte till det.

Jag tror du får skriva på den här bloggen o förklara hur man gör, snälla,snälla,snälla.


Tränat igår-agility-kontaktfält-platsliggning-kryp. Sedan promenad o efter det hör o häpna-uppletande.


Tränat idag-uppletande o skoj-budföringar.

T.o.m lilla Basta var med o lekte uppletande o  hämtade en grej.

Stolt tjej med svansen i vädret o grej i munnen.


På eftermiddagen var husse o Basta o hälsade mig på Bimo. Vi var ute bland alla maskiner som kördes för fullt. Litet miljöträning, tyckte matte kunde vara på sin plats. Kul, sa Basta=stolt tjej med svansen i vädret.

Behöver jag tala om att hon charmade alla tuffa snickare?


Håll tummarna för Per o Nano imorgon, snälla,snälla,snälla.


Jag har härmat Lotta-Juni-Cola från hennes blogg.

Ni MÅSTE bara kolla in länken. Underbart.

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards