Alla inlägg den 2 april 2009

Av Birgitta Johansson - 2 april 2009 21:20

Hon är för söt o skojig lilla Basta.  Idag hoppade jag in i duschen litet snabbt o hade inte stängt dörren.


Vem stod där nere vid mina fötter rätt som det var. Jo, Basta förståss. Hon undrade väl vad jag hade för mig. Vad jag kan komma ihåg så är det ingen av dom andra vovvarna som hoppat in i duschen till mig. Kollat vad man pysslat med, det har dom förståss gjort, men inte ställt sig mitt i duschen. Kul tjej. Å så söt sen.


Ikväll har vi varit uppe på Hallsberg o miljötränat litet. På gatan (det finns nästan bara en gata) kom både bussar, motorcyklar o bilar. Vi gick litet där o sen gick vi till stationen.  Det är egentligen konstigt, tycker jag, att hundar inte blir mera rädda för tåg. Som dom låter o så stooooora dom är.


Det verkar som om hundar inte uppfattar det så o skönt är det.  Jag är i alla fall väldigt nöjd med Bastas "stadstur". Hon var mycket pigg o glad hela tiden.


Fajta får tyvärr inte göra så mycket än. Såret läker inte riktigt bra. Kanske beror det på att det sitter så tokigt. I alla fall ska vi till veterinären med henne imorgon, så får vi se vad han tycker. Det är inte inflammerat, så det är nog bara att bida tiden.


När vi var på promenad med Nano så körde vi litet "budföringar". Det tycker hon är så kul o hon måste få upp konditionen mera.

På söndag ska hon i alla fall få spåra.


Å, sen en liten bild på fåfänga Basta. Hon väger sig då o då o jag har ändå sagt att hon är fin i kroppen o inte alls tjock.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards