Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Valptitt o grattisar.

Av Birgitta Johansson - 28 april 2009 21:12

Idag har vi varit hos Fia o tittat på Kirras valpar. Oj, vilka sötnosar det är. Tyvärr kom vi litet försent för babysarna hade gått till sängs. Det är klart dom sprang ju upp o hälsade, när det kom främmande-artiga o väluppfostrade som dom är-men ganska trötta var dom allt idag. Gör  ingenting egentligen, man kan ju snusa på dom ändå.


Måste förståss grattla Mona o Emelie, som blivit godkända instruktörer igår. GRATTIS-GRATTIS på er. Bra för Kumla BK o himmel vad tips, man kommer att få nu. Jag menar, nu när ni är "nylärda" o allting.


Basta som vanligtvis är rätt så behändig, är INTE behändig idag. Hittar på allt bus hon kan-kan vara lika bra det, så är det avklarat för några dagar framöver, kan vi hoppas på.


Imorgon blir det kul, då får hon träffa några likasinnade.


Apropå ormar-jag tror jag nappar mest på det här förslaget att av 1 st kan det bli 2 st. Det verkar fyndigt, tycker jag.

Jag vill inte ha mera myror här o igelkottarna springer ju bara tillbaka till sina hem igen.


Nej, fram med spaden.

Vad tror ni om att ställa den vid nedersta trappen. Då kan alla som kommer vara beredda, redan när dom har gått ur bilen. Å, jag är som bekant mycket för att man hjälps åt med saker o ting.


VÄLKOMNA!!!!

 
 
Ingen bild

Irene & Minna & Jenni

28 april 2009 21:58

Oh..., så kul att åka och titta på valpar!!! Visst var det ett kul tips! Har idag verkställt fösta förökningen!!!!!

 
Helén o Deco

Helén o Deco

28 april 2009 22:02

Ligger de och lurar redan när man kliver ur bilen?!?! Då tror jag INTE jag vill komma och hälsa på. I alla fall inte sommartid ;)

Alltid bra med nylärda instruktörer :)

http://decosmatte.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Christin o Malva/Wakool

28 april 2009 22:04

ÄR det så...igen? Kul!!! (Apropå din hälsning i min blogg.) :)

 
Emelie & Arn

Emelie & Arn

29 april 2009 12:45

Vi tackar för grattisarna! Men, jag tror inte vi har så mycket att lära dig.....

http://www.bordercolliedog.se

 
Lotta, Juni o Cola

Lotta, Juni o Cola

29 april 2009 14:16

isch...2 delar av en lät bra tycker jag...:/

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
lena

lena

29 april 2009 16:24

Ja det är lika bra at ha spaden framme, då kanske slangarna oxå ser å blir skrajja.
Ska hälsa på Qulingarna igen på fredag, ska bli skoj

http://svartahille.blogspot.com

 
Jill

Jill

29 april 2009 17:44

Trevligt med två ormar ;)

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Anna & Juni

Anna & Juni

29 april 2009 20:45

Kunde väl ana att tipset om 1 orm som blir 2 kom från min mor ;)

http://www.annaronge.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards