Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Skärpning...........

Av Birgitta Johansson - 9 december 2008 20:29

..........på mig. Ibland blir det bara FÖR mycket med hunderiet. Ikväll tittade Per o jag på rapport. Där rapporterades om upploppen i Grekland o en film visades när allt bara vara kalabalik. Folk som sprang o skrek, poliser o pistolskott. Det brann i ngt oxå.


En hund var med på filmen o vad ser jag då? Jo, jag ser förståss bara hunden o jag säger till Per. Per, kolla hunden, vilken tuffing, svansen rakt upp i vädret.


Jamen, i det läget är det väl inte hunden man ska titta på.


Irene, Minna & Jenny: Jättetack, för tipset om Back on Track. I första hand försöker vi med vila o laser ett tag. Sedan om hon inte blir bra-testar vi  säkert din idé, men det är nog inte så stor idé att testa för många saker samtidigt, för då vet man ju inte vad det var som hjälpte.

Har du ngn blogg?

 
 
Madde&Emma

Madde&Emma

9 december 2008 20:48

Hej på er!!
Jag hade nog åxå bara sett hunden!! sorgligt men sant!! Om du tittar i Emma& Harrys blogg och i min som är samma märke Blogtown så står det längre ner i bloggarna premunera klicka där så får du fylla i din mail adress så får du ett mail varja gång bloggen uppdateras. har letat i din men inte hittat något sådant så jag tittar in här med jämna mellan rum!!
ha det gott Kram madde

http://www.zecims.com

 
Madde&Emma

Madde&Emma

9 december 2008 22:10

Hej igen
om du menar vad det kostar att prenumenera på bloggen så kostar det ingenting!! mvh madde

http://www.zecims.com

 
lotta

lotta

10 december 2008 16:40

tack, tack...jo, hon e söt..o resten av gänget med ;) haha...jo, sådan är jag med...hundar ser jag direkt!!! o barn förståss kan vara jobbigt och se på svält/krig/sjukdoms-TV

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

10 december 2008 16:44

Jag tycker iofs inte att man bör ta in allt elände som andra människor utsätts för varje minut, varje timme, varje dag. Då skulle man inte orka leva det livet som man själv har. Fortsätt du att se hundar på rapport emellanåt!

http://www.kelpies.se

 
Ylva

Ylva

10 december 2008 20:17

Mm. Det ena utesluter kanske inte det andra men, jo...jag hade nog också sett jycken och ja, lite hundnördig är jag nog. ;)

Grus har också fått ett backontrack och har haft det nu ett par månader och han verkar tycka att det är skönt, han känns varm p åmorgonen (han sover med det) och vill gärna ha det på. Och jag tycker att han blivit bättre men om det är behandling, täcket, att han använder sin kropp mer korrekt nu efter rehab och annat och därför får bättre blodcirkulation etc, etc - det vet jag ju inte. Som du skriver, det är svårt att veta vad som är vad.

http://hagstedt.nu

 
Sofia

Sofia

10 december 2008 21:39

Angåendne Back On Track går det att läsa mer om täcket här; http://www.backontrack.nu/shownode.php?id=1883


Casey har flera av deras produkter som jag tycker har fungerat bra på honom. Jag tror täcket kan vara ett bra komplement.

http://www.boggas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards