Alla inlägg den 20 december 2008

Av Birgitta Johansson - 20 december 2008 18:12

....växer o växer o är så söt så söt. Så nu säger Per att vi har en hund o en häst. (Ett russ)


Vad har hänt här i Vikatorp sen sist då?


Glöggparty hos Fia-jätteskoj.


Nano har ätit upp en stor bit skinka (hela skinkan var inte med till Fia)-gissa om hon drack mycket vatten dag efter. Först när jag märkte att hon drack så mycket-blev jag förståss orolig. Sedan när jag såg foliet o fatet på golvet-då var kopplingen lätt att förstå. När sen Per berättade att hon inte kom snabbt när han ropade på henne o dom skulle gå på promenad. Då var allt verkligen solklart. Fy på sig, Nano!!!!!


Julbord har vi hunnit med oxå o bowling. Jag är inte så värst på det-men gör det ngt? Svar:nej.


Ikväll ska ett par kompisar hem till oss o vi ska äta litet gott o  titta på dansbandsfinalen. Jovisst, förstår ni vi kollar på den. Vi har alla fyra haft dansen som ett stort  intresse förr o varit ute mycket o svängt oss.


Här kommer en i o för sig dålig bild-men ni som vet hur spänstig Nano ser ut i vanliga fall, ni kommer definitvt att märka skillnaden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards