Alla inlägg den 2 december 2008

Av Birgitta Johansson - 2 december 2008 21:51

...........blev inte så ljuv o definitivt inte bilden heller. Som ni ser blev den suddig o dan. Det är klar Per fattade ju var som var på gång-så det var inte så lätt. Jag hade behövt vara mycket snabbare med kameran.


Så här är det i alla fall. Per kommer hem från resa=nackspärr=hjälp mig= jag drar runt honom i selen. Hahahahahaha-det är ju faktiskt rätt skoj-inte att han har ont-men situationen.


Tror ni han är bra imorgon?


Fler som vill ha hjälp av mig????????????????????

Av Birgitta Johansson - 2 december 2008 18:14

Hej

Flyget gick inte riktigt som väntat. I Amsterdam hann vi flyga 30 min när dom vände tillbaka pga tekniskt fel och byte av plan. Försenade till Arlanda nästan 2 tim. Till Vikatorp 03.30 istället för 01.30


Här kommer bilden på min "skotska mamma", Sarah. Hon var så snäll och serviceinriktad och mån om mig. Accenten var lite knepig eftersom hon var född i Glasgow. Det blev ägg i någon för varje dag med bacon/korv elller som här on toast. Sista dagen klämde jag till med Black pudding också, som syns på bilden. Som blodpudding fast lite grövre i konsistensen.


Sedan en bild på puben som jag också skrev om i ett inlägg, som jag tyckte var så maffig. In så mysig kanske kan man tycka.


När det blir kallare i Skottland (England) drar det mycket ifrån fönsterna. Dom kör med den varianten att lyfta och skjuta upp det, när dom ska öppna. Tätningen och isoleringen på dom fönsterna var "very bad".Det blev ett ordentligt kallras i rummet. Det verkar inte vara viktigt för dom med den energibesparingen.

Såg att började en ny serie på TV när jag var där: "Wallander" av Mankell.

Jag blir nog hemma ett tag nu.

Per

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards