Alla inlägg den 15 december 2008

Av Birgitta Johansson - 15 december 2008 19:34

Mera dräktighetstecken att berätta om. Det är kul det. Vad är det då-ska jag inte skriva ngt vettigt snart.

Jo, igår  såg jag att Nano hade en typiskt dräktighetsflytning. Det är kanske inget man brukar skriva om-men jag har ju lovat att skriva om alla tecken jag märker.


Ni ska oxå få kolla in Nanos tuttar-det är kanske inte heller ngt man direkt bloggar om. Men herregud, jag måste  bara visa dom. De står ju rakt ut o i vanliga fall syns dom knappt. .

Jag är absolut inte partisk-men jag har knappast aldrig sett någon gulligare mage. Visst är hon för söt på magen lilla snuttan.


Apropå bilden i förra inlägget. Nej, den rosa filten är varken min eller Pers-den är ju Nanos gosefilt, som hon brukar ligga på. Så det är inget jag lagt fram för att matcha den röda duken. Hahahahaha.  


Å apropå sova, på övervåningen sover barnbarnet Stella o hennes pyjamas ligger på bordet fick jag se på kortet. Nejdå, hon var inte utan pyjamas-men jag valde en annan till henne.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards