Alla inlägg den 4 december 2008

Av Birgitta Johansson - 4 december 2008 20:11

.....tar sin "dräktighet"?? på allra största allvar. Hon mår bra o äter som en häst-fast det får hon inte för sin elaka matte.


Livsfarligt att skriva att hon är dräktig- finns faktiskt ingen som kan veta det ännu-men jag blir förvånad om hon inte är det. Varför? Därför att hon håller helt klart på att VILA sig i form till valpningen o sen har hon en helt annan matattityd än annars.


Allvarligt talat-hon mår bra, är väldigt sugen på mat och vill gärna sova mycket. Det är som jag säger-hon tar det här på största allvar. Det gör hon alltid när det gäller.


Hon är förändrad o är det nu så att hon mot förmodan inte är dräktig-då kan jag ju alltid sedan skylla på skendräktighet.


Fajta tycker Nano har blivit en tråkmåns-men vi säger till Fajta-vänta bara-snart blir det fart här i stugan.


Ha en bra kväll-o hör här-nu ska jag STÄDA.


//Biggan


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards