Alla inlägg den 7 december 2008

Av Birgitta Johansson - 7 december 2008 19:21

och agilityträning utan hund. Det är vad vi fått till i helgen.

I fredags var vi tillsammans med några vänner på filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret". Visst skrattade vi hjärtligt några gånger, men inte kunde den  mäta sig med första filmen. Den var ju bara så suuuperkul. Efter filmen åkte vi hem o käkade litet tillsammans.


Lördag-barnvakt o innebandy

Söndag-agilityträning utan hund-ja så kan det blir när man inte håller rätt på vilket datum man har hand om träningen. Utan hund blir det för att jag inte låter Nano träna agility nu o Fajta ska hållas lugn några veckor. Hon är inte riktigt bra, tyvärr, o det är så trist.


Fajta har ju varit ok länge, men nu har hon en diffus hälta igen. Det märks endast några steg o det är efter  hon legat o sovit. Hon ömmar inte i några leder eller muskler och har normal ledrörelse, tycker Per.Därför är det väldigt svårt att veta var problemet är. (Jag har alltid diagnoser klara för mig, men jag tror inte jag ska ta upp det här. Fniss)


Nu har vi bestämt att hon ska hålla sig lugn i några veckor, samtidigt som hon får laserbehandlingar. Blir hon inte bra, får vi börja utreda henne vidare, men det var som veterinären sa-det kan vara allt från tårna o uppåt. Svårt o trist.


Är ni nyfikna på Nano?????

Är hon inte dräktig nu, SKA PER ÄTA UPP EN PÅSE FROLIC, har han lovat. Hur törs han säga så?????????? Jo, för att hennes tjusiga midja börjar försvinna.

Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards