Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Roat mig igen.

Av Birgitta Johansson - 15 oktober 2008 19:26

Nu har jag varit ute o roat mig igen. Jag har varit ute i skogen o tränat o himmel, vad härligt det är att vara ute i skogen o träna med hundarna. Det tycker jag verkligen om.


Slutade kl 15.00 idag=superlyx. Sedan åkte jag upp i skogen o träffade Bettan o Mona. Vi körde litet uppletande, spårade o fikade.


Spåren gick fint. Fajta missade en pinne men det tar vi inte så allvarligt på.


Uppletandet gick bra för Nano i o f s så var det ett lätt uppletande för henne. Fajta hade svårt att hitta idag-vet egentligen inte varför. Det låg två föremål ute på djupet. Det första tog hon direkt-det andra hittade hon inte. Jag avslutade med en lätt grej att hitta-så slutet gott allting gott.


Kirra var extra duktig idag på uppletandet. Kul att se.


Tack för gott fika med dopp, Bettan o Mona.


Så, som ni ser-jag glassar vidare. Härligt.

 
 
Tin

Tin

15 oktober 2008 19:39

Vilket härligt sätt att roa sig på, trevligt med vänner med samma intresse. Då blir det liksom av och sedan kaffe....jag är avundsjuk!

http://tins.bloggagratis.se

 
Bettan & Exo

Bettan & Exo

15 oktober 2008 20:30

Visst hade vi mysigt i dag!!!!

Sedan att vovvarna var duktiga var ju extra kul.

http://exo.bloggagratis.se

 
Mona o Kirra

Mona o Kirra

15 oktober 2008 23:37

Idag var det en riktig lyckad träningsdag för alla hundarna och mysigt hade ju vi också!!

http://kirra.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

16 oktober 2008 17:22

Hej!
Det var en slump faktiskt. Jag såg på senaste skrivna inlägg och hittade ett om hundar och blev lite nyfiken och sedan var texten skriven som jag skriver den, lite "moget" ha ha. Men du vet vad jag menar.

http://tins.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

17 oktober 2008 09:19

Skönt att bara glassa vidare.... ;)

http://www.goskelpie.se

 
Ingen bild

Pia

17 oktober 2008 09:29

Jag tror jag vet;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards