Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Birgitta Johansson - 21 oktober 2008 20:03

Regn o ruskväder o mörkt, det är det som hör årstiden till. Det är inte mycket att gnälla över egentligen. Bättre att tända litet ljus o mysa, i alla fall när man väl kommit in.


Efter jobbet åkte jag ner till Hallsbergs BK o tränade litet lydnad i rusket. Nä, jag hade inte så stor lust att åka ner, men man kan ju inte träna bara när solen skiner. Sagt o gjort-in i bilen o iväg.


När jag väl börjat, var det jättekul. Både Fajta o Nano var på topphumör. Det gick så bra o vi hade skojigt. Fajta var väldigt busig  o tjuvade bl.a. vid apporteringen.


Efteråt hade jag tänkt åka till skogen, på en promenad, men hann inte. Det hade blivit för mörkt. Istället gick jag ut på stubbåkrarna bakom klubben o promenerade.


Stubbåkrar gillar hundarna. De var som två gaseller som sprang fram o tillbaka. Härligt. Det var två glada hundar o en glad matte, som satte sig i bilen o åkte hem. Kolsvart hade det hunnit bli.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards