Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Birgitta Johansson - 23 oktober 2008 20:18

besökte hundarna o jag idag, för litet träning.


Litet träning blev det i alla fall idag också. Man kan ju anamma ordspråket-bättre sent än aldrig-o istället tänka att bättre litet träning än ingen.

Blev det samma sak? Ja, man får väl ha litet fantasi.


Klubben betyder inte bara träning-den betyder också-träffa likasinnade-fika-prata-fika-prata. Prata om träningsmetoder-prata om tävlingar, som det hmmmmmmmmmmmmmmmm inte blir av att man anmäler till o sen fika litet igen. Överdriver jag ? Kanske litet. Kul är det i alla fall.


Söt-Nano är inte mycket att visa upp på utställning just nu=inga byxor-ingen krage-nästan ingen svans-jo, svans men den är som ett streck. Jag tycker ändå att hon är så oerhört söt-söt-söt.


Snygg-Fajta däremot hon ser ut som en björn-ja, det stämmer verkligen o det är inte bara jag som tycker det. Hon har både krage, byxor o en REJÄL svans,  som hon (som det står på ext.beskrivningen) viker  åt sidan. Det är supersnyggt-så borde alla kelpiesvansar se ut. (Nej, nu är det bäst jag slutar)


Hallåååå, vad får jag se nu när jag vänder på huvudet. Jo, Nano har hoppat upp på köksstolen o sitter o tittar ut över bordet, som om det vore det självklaraste i världen.


Jag har aldrig sett henne göra så  förrut. Kanske om jag lockat upp henne, men aldrig annars.


Vi hörs


//Biggan


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards