Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Birgitta Johansson - 24 juni 2007 20:39

Ante: Du behöver inte alls vara sotis-Ricki är vår katt o absolut inte så snygg som du är o inte så rolig heller.


Sista dagen på midsommarledigheten, har vi varit i skogen o snitslat två elitspår till helgen. Det var riktigt skönt att knalla runt, utan att känna sig något jäktad, det är sånt som behövs ibland.

Efter det åkte vi till badet o lät vovvarna bada en stund. Det ser så himla skönt ut, när dom hoppar i o simmar en stund, upp o ruskar sig, i o simmar igen. Man blir glad själv också, även om varken Per eller jag vågade oss i. Jag gick i en liten bit-det var KALLT. Burrrrrrrrr jag gick snabbt upp igen.


Väl hemma var det dags att klippa gräset-det är HÖGT, men gräsklipparen strejkade, så  det får vara igenväxt nån dag till.


Det har blivit dåligt med hundträning i helgen. Jag hade tänkt spåra idag, funkade inget bra då väskan med alla grejer blev kvar hemma, pinnar, leksaker, sele o spårlina. Det är inte alltid det blir som jag planerar, kan jag lugnt säga.


Ska lägga mig tidigt ikväll-börjar jobba tidigt imorgon. Hoppas hinna litet innan telefonen börjar.

Hej igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards