Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Birgitta Johansson - 19 juni 2007 21:19

Idag har jag,Mona,Lotta o Bettan varit vid klubben o tränat lydnad. Jag börjar tycka det blir mer o mer kul. Jag menar jag kan ju inte bara hålla till i skogen o på agilitybanan. Jag VILL faktiskt få till lydnaden också.


Tränade fritt följ med grupp o kommendering-det gick bra.


Framförgåendet gick så där dvs. snett åt ett håll o rakt åt det andra.


Hopp över hinder-hmmm, Nano lade sig på andra sidan istället för att sitta. Fråga mig inte varför-det har hon aldrig gjort förr. Kan vara förväntan på att få hoppa tillbaka-för vid förväntan lägger hon sig gärna. Det kan man tydligt se vid starten i agility.


Budföring= bra dunder i backen o stannar duktigt kvar vid mottagaren.


Platsliggningen gick bra för alla vovvarna.


Jag har egentligen aldrig varit så intresserad av lydnad-men nu har jag tänkt att jag ska ändra på det. Kommer kanske att anmäla till lydnadsprov också.


Akl Sph tycker jag vi är klara för att anmäla till. Ska bara träna litet mera platsliggning.


Nej, nu måste jag upp i duschen.

Hej igen-vi hörs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards