Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Birgitta Johansson - 9 juni 2007 19:24

Ja, så var debuten i hoppklass 2 avklarad. Hur långt vi kom??? Tre hinder o sen tyckte Nano att tunneln var bra mycket roligare än att hoppa genom däcket=diskning.


Agilityloppet kom vi många hinder innan vi diskade oss. Efter A-hindret ett hopphinder med balans bredvid. Jag visste innan att det skulle bli svårt och jag hade en plan. MEN den planen höll inte, för jag hann inte fram dit jag hade planerat att vara, så Nano TJOHEJ-där stod hon uppe på balansen.


För övrigt är jag nöjd med loppen. I tvåan behöver jag vara ett tag, jag behöver definitivt lära mig mera handling. Jag ska leta på nån typ av tävlingskurs att hoppa på, för nu behöver jag det o Nano skulle bli så lycklig då. Hon VILL INTE vänta på att jag ska placera mig rätt, så länge jag inte gör det, kommer hon att ta hinder som hon själv anser lämpliga. Å det är ju egentligen inte mer än rätt.


I alla fall har Nano fått bada flera gånger idag, o det är så kul tycker hon. Ja, hon tycker inte det är särskilt tråkigt att leta rätt på egna hinder heller, det är väl mest jag som inte tycker det är så lyckat


Hej igen vi hörs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards