Direktlänk till inlägg 24 juni 2007

Spårsnitsling

Av Birgitta Johansson - 24 juni 2007 20:39

Ante: Du behöver inte alls vara sotis-Ricki är vår katt o absolut inte så snygg som du är o inte så rolig heller.


Sista dagen på midsommarledigheten, har vi varit i skogen o snitslat två elitspår till helgen. Det var riktigt skönt att knalla runt, utan att känna sig något jäktad, det är sånt som behövs ibland.

Efter det åkte vi till badet o lät vovvarna bada en stund. Det ser så himla skönt ut, när dom hoppar i o simmar en stund, upp o ruskar sig, i o simmar igen. Man blir glad själv också, även om varken Per eller jag vågade oss i. Jag gick i en liten bit-det var KALLT. Burrrrrrrrr jag gick snabbt upp igen.


Väl hemma var det dags att klippa gräset-det är HÖGT, men gräsklipparen strejkade, så  det får vara igenväxt nån dag till.


Det har blivit dåligt med hundträning i helgen. Jag hade tänkt spåra idag, funkade inget bra då väskan med alla grejer blev kvar hemma, pinnar, leksaker, sele o spårlina. Det är inte alltid det blir som jag planerar, kan jag lugnt säga.


Ska lägga mig tidigt ikväll-börjar jobba tidigt imorgon. Hoppas hinna litet innan telefonen börjar.

Hej igen.

 
 
Mögel-Åsa

Mögel-Åsa

24 juni 2007 21:14

NU har jag kollat upp vet besöket - blev lite orolig där på SM:et. Hoppas det inte är något med blodprovet i veckan. Själv har jag aldrig plockat så många fästingar på hundarna under mina 26 år som hundägare!!!! Uäääää....

http://hem.passagen.se/kelpiehyzz

 
Maria

Maria

26 juni 2007 13:50

Hoppas att det bara är hormoner på Fajta!
I morr'n drar vi till Gotland och vänstervaravar i 3 dagar.... Tänk om det ändå vart i bruksklass.....:(

http://www.goskelpie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards