Direktlänk till inlägg 4 april 2009

Husse...............

Av Birgitta Johansson - 4 april 2009 12:55

................kommer att få spader, när han kommer hem från tävlingen o ser vad jag handlat. Jättefint rooooooooooosa halsband o koppel till en jättefin liten Basta.


Tyvärr hittade vi ingen krage som passade till Fajta. Å andra sidan bryr hon sig inte om tratten. Det är mest vi som tycker det verkar jobbigt.


Hur det gått för mamma Nano får Per själv berätta när han kommer hem.


Hej igen nu åker vi på en liten familjeträff.

//Biggan


Jag åkte med Nano till KASK:s inoff tävling i Brändbacken. Vi behöver få träning på Nano (och fr.a för mig). Det var 2 agility o ett hopplopp för oss.

Vi hade flyt och vann dom två agilityklasserna  och i hoppklassen styrde jag henne lite fel så vi blev diskade.

Men lilla Nano har sån fart och arbetsvilja så att man bara myser. Hon har ett fantastisk tävlingshuvud!


Ikväll ska vi till några grannar och äta blåmusslor och vitt vin. Jag känner mig lite seg redan efter att ha sovit lite dåligt och sedan börjat såga ner ett stort äppelträd på tomten efter tävlingen. Hur ska det då bli efter maten?

Per


 
 
Sofia

Sofia

4 april 2009 13:11

Naaooo! ROSA, de är ju det finaste som finns på tjejer! Basta kommer bli SÅ snygg. Det är nästan så att Colt blir lite avis ;-)

http://www.boggas.se

 
Stefan & Helena

Stefan & Helena

4 april 2009 16:41

Åh, så fint! Rosa och glitter - tänk så lyxigt. Bandit har också fått nytt halsband och koppel, men det blev ett tufft svartvitt med taggtråd. :)

http://lagerholm.org

 
Susanne & Pär

Susanne & Pär

4 april 2009 17:13

Åhhhhh, Busy vill också ha!!!!!!!(och HUsse;)
Nu måste vi nog ta en tur åt Örebro hållet!

Busy som har varit på Lydnadskursen i fem och en halv timma och sover som en stock just! Tror nog inte ens en jordbävning kan väcka henne.;)

Grattis till Nanos fina lopp!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=appelbring

 
Helén o Deco

Helén o Deco

4 april 2009 18:12

Ha ha med hundar kan man leva ut sina lustar :)
Tråkigt med Fajtas skada, hoppas det läker bra nu. Grattis Per till bra lopp med Nano :) Jag gissar att du somnar ovaggad ;)

http://decosmatte.bloggagratis.se

 
Veronique

Veronique

4 april 2009 18:55

Åh, vilket snyggt BLING lilla Basta fått! :)Minya och matte blir gröna av avund. Grattis Per & Nano! Och en x-ra tröst kram till Fajta.

http://godiscoominya.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

4 april 2009 19:09

Grattis till Nanos fina resultat :-)

http://www.boggas.se

 
Tina!!

Tina!!

4 april 2009 19:42

Biggan,ville bara säga att om Per skryter om sina lopp så gör han det helt befogat, Kanonsnyggt,diskloppet var oxå mkt snyggt förutom själva lilla disken =).
För övrigt tycker ju jag lite synd om Basta,jag gillar nämligen inte rosa..... hi,hi.....

http://landet.bloggagratis.se

 
lena

lena

5 april 2009 17:21

Stackars Fajta, inte roligt alls.
Rosa är jättefint på en lite pingla.
GRATTIS Per & Nano

http://svartahille.blogspot.com

 
Ingen bild

lena

5 april 2009 18:08

Ja visst är bilen fin. Näe jag vet inte heller denna blogg lever nog sitt eget liv.

 
Linda med Jossan och Madicken

Linda med Jossan och Madicken

5 april 2009 18:29

Lilla kelpie tjejen kommer bli urläcker i rosa bling, bling ;)

Per och Nanos lopp var verkligen snygga!
Så var mallig med all rätt! :)

http://www.mindgames.bloggagratis.se

 
Fia

Fia

6 april 2009 01:12

Fy vad tråkigt med Fajtas sår :( Kragar finns att köpa på kliniken i Bista.

http://www.vickulas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards