Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Pojkarnas dag.

Av Birgitta Johansson - 22 januari 2009 19:33

Idag får det bli pojkarnas dag här på bloggen. Man kan t.o.m säga att det är hane nr. 3:s dag idag.


Ni vet ju hur det är, ibland får man liksom hjälpa fram flickorna litet i klassen (som jag har gjort några dagar) eftersom dom oftast inte tar tillräckligt stor plats. Å, andra sidan får man absolut inte vara orättvis, så idag ska jag i rättvisans namn visa upp de "eldiga" (rödmarkerade)


Bild nr. 1  Huvudbild på hane nr 3. röd höger bak+litet vitt på bröstet.


Bild nr. 2  Mamma fixar med morgontvätten på hane nr.3


Bild nr. 3  Bild på hane nr.2+3+4   Ettan var litet lat o låg o trynade i ett hörn. Det verkar som om han inte vill vara med på bild-men jag ska ta och överlista honom senare ikväll. Vem vet, kanske blir det morgondagens bild.


 

Bild nr. 4  Trött kille,nr. 3 igen, som vill vara ifred o slappa litet.

 
 
johanna

johanna

22 januari 2009 20:05

Vad söta de är! Runda o goda små chokladgrisar.
Våra valpar är mest skitgrisar nu, haha! Det blir mkt att städa efter 9 valpar, särskilt nu när man inte kan vara utomhus med dem halva dagarna.

http://www.kelpies.se

 
Ingen bild

Christin o Malva

22 januari 2009 20:25

Fina barn hon har, Nano! Såååå söta!

Tack för lotten... Ingen vinst - men så där nära så att det var riktigt kul att spela! :)

 
Sofia

Sofia

22 januari 2009 21:12

Vilken UNDERBAR stil Kille nr 3 har på sista bilden *käär*

Är det lite nyans skillnader på valparna eller är det blixten på kameran som gör nyanserna?

http://www.boggas.se

 
Tina!!

Tina!!

22 januari 2009 22:13

Rackarns vad dom växer!!

http://landet.bloggagratis.se

 
Eva å Kira

Eva å Kira

22 januari 2009 22:14

*mummmssssssss* gosemagen dåååååååå Pussa på dom från mej! På fredag nästa vecka hämtas min vappis hem...

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni o cola

lotta med Juni o cola

23 januari 2009 13:27

såå fina bebiskillar:D så himlans fina. och vad de växer...wow

http://www.juniocola.bloggagartis.se

 
Helén o Deco

Helén o Deco

23 januari 2009 18:26

Det är tur att jag inte ska ha någon, jag hade längtat ihjäl mig!
Men underbart för dina valpköpare med bilder och berättelser :)

http://decosmatte.bloggagratis.se

 
Anna & Juni

Anna & Juni

23 januari 2009 19:46

Åh, vad söta. Samma kommentar varje gång jag är inne. Men man kan ju inte låta bli att le när man ser dem och bara säga åååhh, vad söta. Var tvungen att visa Richard här hemma.

Men du... bäbbe nr 3. Hur ska den kunna springa på agilitybanan med den där magen (sista bilden) ;) Hihi - söööt!

http://www.annaronge.com

 
Ingen bild

Irene & Minna & Jenni

23 januari 2009 20:29

Oj vad de växer! Gosepluttar allihop!

 
Emelie & nu även Arn

Emelie & nu även Arn

23 januari 2009 22:49

Härliga bilder på bäbbarna!

http://www.bordercolliedog.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards