Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Birgitta Johansson - 31 januari 2009 22:03

...solisten som var 2:a ur lådan, 3:a hane 4 röd mitt bak, o 4:a hane 3-röd h bak sedan vet jag inte ordningen längre.


Idag har fästmannens (Nanos) matte o son varit här o kollat upp avkommorna. Jag tror dom var nöjda med resultaten, även om aktiviteten var väldigt låg den stunden dom var här. Alla valpar låg o snusa o sov skönhetssömnen under hela fikapasset.


Senare på eftermiddagen har klorna blivit klippta o köttfärsen som serverades idag var uppblandad med avmaskningsmedel-det tyckte alla var förträffligt gott.


Sedan vägde vi Nano, hon väger 18.3 kg idag och efter det  tränade vi litet kul-grejer med hundarna.


För övrigt har Stella (barnbarnet)  o jag varit vid Alléhallen o badat-det är oxå kul o skönt, för vattnet är väldigt varmt.


Ett par bilder:


Bild nr. 1- valpar i hög.


Bild nr.2- Fajta visar sitt fantastiska bordsskick.


 Vi hade några kompisar här igår kväll o Fajta bara ÄLSKAR Anders o ska vara nära honom överallt. Så skoj att se sådana speciella band. Hon tycker så klart om Louise oxå-men inte på samma sätt.


Ha det så bra-vi hörs snart igen

Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards