Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Birgitta Johansson - 10 januari 2009 20:33

Nano börjar bäddar mer än hon har gjort förut. Hon håller Fajta lite på avstånd, hässjar mer än förut, har visat tänderna åt henne "utan anledning" och låter förstå att Fajta inte får vara med på ett tag. Fajta finner sig snabbt och lätt och viker undan.

Innan har det varit en spännande vecka nu tycker jag att det blir ett spännande dygn.

Vi återkommer. Håll er vakna!!

/Per

22.50

Nano o Per har placerat sig i valplådan. Nano mycket lugn, men hässjar ibland. Jag tror jag måste ta kort på dom, som jag självklart lägger ut på bloggen. Själv tittar jag på film, men när den är slut, får jag allt ta o överta Per´s plats. Nano vill helst  ligga i sängen, (hon är ju van vid det) men jag tror inte att jag vill ha en massa babysar i min säng.

Av Birgitta Johansson - 10 januari 2009 12:40

En liten mellanstickare, i väntan på mer info om Nano, vad vi bl.a aktiverar Fajta med på dagarna. Följ länken

www.123minsida.se/FajtaNano/11401563

 Per

Visst är hon för söt, lilla Fajta.

Litet mera som Fajta har fått gjort idag då. Vi har varit i skogen o spårat. Hon blev så glad så glad. Hon är ivrig, innan hon får börja spåra och det är så himla skönt, att hon verkar helt bra nu.


Det är härligt i skogen nu-inte så kallt o definitivt inga ormar. Jaja, litet blött är det förståss, men nu är det gummistövlar som gäller.


 Spåret gjorde jag ca 600 m med 4 apporter + slut. Fajta missade en i början. Sedan körde vi litet uppletande oxå. Kul, sa Fajta. Å, sen en promenad o sen hem till fikat.


Hörde ni, mina träningskompisar. INGET fika i skogen idag. Det berodde på att jag först lade spåret o sen fixade med litet ärenden. Effektiv-javisst.


Nanos temp var imorse 37.5, kanske går den ner litet mer framåt kvällen. Jag rapporterar så klart, så fort det händer ngt. Jag tror hon är trött på det här nu-det borde hon vara. På nätterna ligger hon på rygg med benen utsträckta så långt det går. Antagligen trycker det på, både här o där.

//Biggan

PS. NANO-NYTT

Temp kl 17.15: 36,8!!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards