Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Gissa antal-valp-tävling.

Av Birgitta Johansson - 2 januari 2009 16:40

Så här ser Nano ut i åttonde veckan. Vill du vara med o tävla om hur många valpar, som finns i den här gulliga magen. Maila ditt svar till adress

 perbgn@gmail.com


Tävlingsregler:

I första hand rätt antal valpar, som finns i Nanos mage.

Vid flera med rätt antal, räknas antal tikar o hanar.

Utslagsfråga: Tyngsta valpen i gram. (närmast vinner)

Om du skickar in flera svar, räknas det senast inskickade.


Svaren måste vara inne senast när första valpen kommit till världen.


Beräknad valpning 12/1-men det vet ni ju själva hur det kan bli med den saken.


Vinnarpris: 1 st Bingolott.


Per o jag kommer oxå att vara med o gissa, men förståss utom tävlan. Inte för att vi vet mer än ni, men ändå.


Lycka till!


//Biggan o Per

 
 
Pia

Pia

2 januari 2009 18:05

Säg inget högt men vilket fetto!!! :D Vilken UNDERBAR mage!! Vågar inte ens gissa*s*

http://www.flosan.se

 
Maria

Maria

2 januari 2009 19:23

Tjusig "lägenhet" Nano & bebbarna får!!
Å vilken rund & go mage hon har!!

http://www.kennelwalkabout.se

 
Ingen bild

Britt-Marie och Ronja

2 januari 2009 19:29

Hej på er och god fortsättning på 2009!
Jisses vilken söt och STOOOR mage Nano har fått. Kul med gissningstävlingen, men jag tycker att priset var lite mesigt - förstapriset är naturligtvis en kelpievalp, andrapris två kelpievalpar och tredjepris tre kelpievalpar osv :-)))))).
By the way, JAG törs inte gissa - har inte tid med en massa valpar :-).

Håller tummarna att allt går bra, vi syns och hörs.

/Britt-Marie

 
Johanna

Johanna

2 januari 2009 19:51

Härliga fina Nanomagen!

http://www.kelpies.se

 
Emma och Harry

Emma och Harry

2 januari 2009 20:02

Min mamma vill vara med och tävla! Hon tror på sju valpar! Två tikar och fem hanar. Jag tror att hon har fel! Jag ska maila in båda våra gissningar. ;)

Nanos mage är stor, men väldigt fin! Jag tror definitivt att min lilla Hilda finns där inne! :D :D
Tänk, nu är det inte alls långt kvar! Spännande, spännande! Spännande!!

Per - vilket himla fint bygge du gjort. Det är en valplåda god nog för en prinsessa som Nano.

http://herrharry.se

 
Helén o Deco

Helén o Deco

2 januari 2009 21:46

JÖSSES vilken lyxig anordning Nano får att gotta sig och valparna i !! Snyggt!

Det kan ju dölja sig en fjorton stycken i den jättemagen... :D :D

http://decosmatte.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Irene & Minna & Jenni

2 januari 2009 22:02

Vi tror på många valpar! Så spännande med alla små kelpie-bäbbar!

 
Sofia

Sofia

2 januari 2009 22:20

Stora magar ska man inte lita på ;) det kan vara allt från 2 till tio. Jag har skickat in min gissning :-) ca 10 dagar kvar, som jag längtar!

http://www.boggas.se

 
Gun

Gun

2 januari 2009 23:14

Det kan man kalla valplåda det! ;) Värsta lyxlägenheten ju! Lycka till med kommande valpning! Vilken gossig mage ;) Följer båda K-tjejerna med spänning! Hälsningar Gun (kommande farfar:)Brasse o Jappie

http://www.torpie.se

 
Fia

Fia

2 januari 2009 23:15

Jag gissar öppet ;) Tror att det är 7.

http://www.vickulas.se

 
Caroline

Caroline

2 januari 2009 23:47

Jag gissar på 6 stycken kelpiebebisar :D

http://www.cefeus-kelpie.com/carro

 
Christina

Christina

3 januari 2009 22:51

Vilken tjockis!!! Gissar på sex eller sju... sju får det bli! Lycka till!

http://www.busligan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards