Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Birgitta Johansson - 15 maj 2008 20:19

Igår spårträning, som jag är nöjd.Både Nano o Fajta spårade väldigt bra o Fajta fick med sig 4+slut, Nano 3+slut.


Nano träffade oxå Fias små babysvalpar. De var gulliga tyckte hon och dom tyckte allt att Nano var gullig oxå.


Efter spåret åkte Bettan o jag till Motorp, tränade litet lydnad, men jag åkte dit framförallt för att träna platsen, som börjat strula. 


Idag har jag varit vid klubben o tränat lydnad o plats. Lydnaden gick verkligen bra idag, med en mycket fokuserad Nano-men på platsen reste hon sig upp en gång. Fy vad trist, men nu har jag bestämt mig för att träna det varje dag. Jag vet med mig att jag inte tränat den på ett riktigt sätt. Fy o fy på mig-men nu ska här bli ändring.


Jodå, klart att jag tränade litet agility oxå, när jag ändå var på plats.

Känslan i agility är något visst-jag lovar.


Dyngblöt är jag, så nu måste jag in o ta en riktigt varm dusch.

Hej igen

//Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards