Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Birgitta Johansson - 4 maj 2008 20:14

med en liten pinne. Ja , i agility lyckades vi komma på en 4:e plats o få en efterlängtad pinne. Sååååååååååååååååååå kul.


Jag tycker väl inte att loppet var så bra-mycket snurrande o en frågande Nano som inte visste riktigt vart hon skulle ta vägen. Varför, jo matte är en bra bit efter o har inte lärt sig den ädla agilitykonsten så bra än. Men jag är fast besluten att lära mig. Förutom snurrande var det sååååååå nära att Nano sprang upp på A:et.


Men varför berätta om allt det som inte var bra. Det är väl ingen vits med, eller hur? Det blir gärna så när analyserandet börjar.


Igår lyckades vi oxå komma runt, men fick 10 fel i slalomet o där ramlade sekunderna iväg, så vi fick tidsfel oxå. Vi hamnade på en 11:e plats. Det var bara en som nollade, så då förstår ni att banan inte var så enkel, men den tyckte jag vi klarade bra, förutom slalomet då.


Per körde Nano i hopploppen, så dom berättar han själv om.


Måste nog grattla Marina som lyckades vinna både ag.loppet o hopploppet igår med Selma o dessutom komma 4:a med Fanny i båda oxå. Det är verkligen bra gjort.

Många andra Kumlingar gjorde oxå bra lopp-men jag tror det är bäst dom skriver om det själva, så jag inte trasslar ihop några resultat.


Kul har vi haft i helgen o trött är man nu.

Biggan

Jag fick förtroendet attt köra Nano i Hopp3. Gårdagens lopp blev DQ och är redan glömt. I dagens lopp gjorde jag det som jag inte gjorde igår: mer aktiv och visa med armarna och mer kommunikation med Nano. Det gick mycket bättre även om vi fick 15 fel.

Birgitta samlade ihop sig mycket bra och spräckte nollan i Ag2. Ny är i alla fall första pinnen hembärgad i den klassen.

Per


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards