Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Birgitta Johansson - 1 maj 2008 13:09

Ja, nu är vi hemkomna igen från Budapest. Vi var åtta stycken som tog en tripp. Jätteskoj har vi haft o Fajta o Nano har haft det bra hos min bror o svägerska. Skönt att dom finner sig så bra tillrätta på en gång.


Idag arbetar jag o Per är iväg på tävling med Nano. Jag väntar på SMS, är ju bara hur nyfiken som helst.


Jag har Fajta med mig här på jobbet. Igår var vi till veterinären med henne, han hittade ingenting konstigt på henne. Faktum är att hon är mycket bättre, så pass bra, att vi inte kan se att det är något fel, men vi tar det lugnt litet till.


Hon haltar inte o verkar inte heller stel och hon hoppar lätt upp i bilen o i sängen. Det gjorde hon inte förrut, då såg det trögt ut. Vi har satt för galler för trappen, så att hon inte ska springa upp o ner i den.


Nu fick jag SMS från Per. Diskning i agilityloppet. Ja, då håller jag tummarna för hopploppet istället.

Biggan

I Hopp 3 gjorde Nano ett KANONLOPP!!! Hon klarade reftiden med 3 sek, nollade och sprang in på en 5:e plats. I och för sig inte så många startande (27st) men konkurensen var högklassig. Det blir härmed en SM-nolla i hoppklassen.

Problemet är att vi inte får till det i agilityklassen. Men det kommer säkert att lossna snart.

Imorgon bär det av till Tranås för en tvådagars tävling.

Per



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards