Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

TACK....

Av Birgitta Johansson - 7 maj 2008 20:22

...för alla grattisar. Det är verkligen roligt att få heja rop från er.


Har fått ny energi verkar det som, igår spårade Nano, 4 pinnar + slut. Det gick jättebra. Gjorde upptag oxå=strålande bra.


Fajta testade oxå upptag  o sen 1 pinne o slut. Härligt, allt bara funkade. Får allt ta o tacka Per som fixat till spåren. Tack,tack.


Idag har vi varit vid klubben o tränat lydnad.Med Nano fritt följ, framförg. hopp o litet kryp. Med Fajta fritt följ, skall o framåtsändande.


Jag ska träna mera-visst-men just nu känns det som mitt krut läggs på agility. Jag vill verkligen väldigt gärna komma upp i trean i agility oxå. Litet enklare så, tycker jag.


Här kommer några bilder som Yvonne Öster tagit i Tranås. Kul-jag hade ingen aning om det förrän dom kom på agilitylistan. Tack, Yvonne!


Visst är Nano bara för jättesöt, när hon är på väg ut ur säcken?

 
 
Bettan & Exo

Bettan & Exo

8 maj 2008 09:52

Va söta kort på Nano!!

http://exo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mona o Kirra

8 maj 2008 10:44

Man ser hur hon tänker nästa hinder!!!!!!!

 
Emma

Emma

8 maj 2008 21:48

Nano är ju ALLTID söt! :D

http://herrharry.se

 
fam appelbring

fam appelbring

9 maj 2008 22:22

Lycka till i Fagersta. Vi håller våra tummar och kelpie tassar att det går bra.

Själva ska vi tävla hemma i trädgården hela helgen om vem som kan plocka upp flest maskrosor! ;)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=appelbring

 
Ylva & Grus

Ylva & Grus

10 maj 2008 23:44

Härliga bilder på fröken. Så fokuserad hon ser ut. Vi håller tummarna för att det blir trean i agility också snart.

http://grusifer.wordpress.com

 
Fia

Fia

11 maj 2008 10:51

Härliga kort! Håller tummarna för er! Kul att spår o lydnad går bra också!! Snart start i ettan/lägre hoppas vi på ;-)

http://www.vickulas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards