Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Birgitta Johansson - 15 juni 2009 20:22

.....innebär mycket gluttande fram o tillbaka på datorn.

Jättegrattis till Colts matte som kom på 8:e plats i agility med Casey.

Sååååååååå skojigt att dom lyckades så bra.


Här har vi tränat på en helt annan nivå, kan man säga.

I lördags var jag o tittade på MH en stund, senare kom Vicke o Ulf på besök å litet senare ändå var jag på fest på Rosendals loge. Jag har tidigare varit med i en kör o nu firade kören 10-års jubileum. Klart man är med då.


På söndagen blev det träning med Mona o Elina. Spår o lydnad stod på schemat.

Nano o Basta´s lägenhet på ett rum o kök alias valplådan, var Christina o Gun här o hämtade på eftermiddagen.  Så nu hoppas vi att många små söta valpar får bo i den.


Här kommer litet bilder på Basta, Vicke o Nano. Å om ni undrar varför Fajta inte är med på bild, så beror det på att hon var med husse o tränade agility.

Mamma Nano leker med sina barn.

Kolla i Basta´s mun. Hon har tappat en tand under leken.

Sötaste Nano kollar in barnen.

Här är roligaste buskleken, tycker både Basta o Vicke.

Var är dom????

Tittuten, här hoppade dom upp.

Det är min buske, säger Basta.

Det är MIN BUSKE, fattar du dåligt -ryter Basta

OK, snygging, vi samsas väl om busken då.

Kolla in stilen-Basta lär väl stå på huvudet, inne i busken. 


Kanske undrar ni hur busken ser ut idag?

Svar: Spretig.


//Biggan


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards