Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Birgitta Johansson - 25 juni 2008 21:06

..........och jag är lika nöjd idag. Bytte spåren idag och faktum är att Fajta är litet tröttare än Nano när hon spårat klart. Kan ju oxå bero på att hon har ett högre tempo förståss.


Ja, hur som helst har båda så bra spårkondition, att det räcker gott o väl till för ett elitspår. Det är så roligt med Fajta i spåret, hon tycker verkligen, att det är hur kul som helst, lilla stumpan. Litet slarvig var hon allt idag igen o missade att markera en pinne. Den här gången var det pinne nr två, så jag kan inte skylla på att hon var trött.


Nano missade ingen pinne.Bra-bra Hon är så fascinerande. I agilityn är hon explosiv. Spårar gör hon med stort allvar. Lugnt o metodiskt. Inte lugnt, så att det är någon fara med tiden-den faran står matte för o där behövs det allt litet mera träning. Men det är klart ska jag springa runt flera  elitspår på kvällarna, så måste jag få upp flåset litet grand, tycker jag.


Herregud, vad kan man begära. Jag är ju faktiskt en tant.


//Biggan





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards