Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Birgitta Johansson - 16 juni 2008 21:17

...............har jag köpt av min skoekiperare Christina. Först köpte jag mina gråa skor av henne o nu har jag köpt dom här röda o silvriga racerskorna. Tack, snälla Christina.


Vad tror ni? Det kan väl inte bli annat än pinnar med dom??????


 Ett litet råd från mig-om ett halvår sisådär tror jag nog att du behöver nya skor. Då finns jag där i bakgrunden igen.


Idag har Mona o jag tränat lydnad i Askersund. Ingemar var publik.  Vi var två riktigt nöjda typer som åkte därifrån.


 Fika? Ja, naturligtvis. Tack, Mona för kaffe med dopp.


På hemvägen stannade jag  o gjorde ett litet uppletande med Fajta o Nano när jag ändå var i farten. Sen fortsatte jag med en promenad i skogen. Skönt, tyckte både jag o vovvarna.


Nu har jag anmält till lydn.kl i  Motala o Mariestad. Så nu ska jag börja titta efter lkl  o ekl-tävlingar. Måste åtminstone få till ett gk ekl sph.


Men än en gång-pinnarna kommer att rasa in nu. Jag är SÄKER på det.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards