Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Birgitta Johansson - 21 juni 2008 20:20

Det uttrycket gör verkligen det här biet skäl för. Jag fick se det igår, när jag skulle plocka in en pion o sätta på bordet. I blomman satt det här biet o arbetade. Han jobbade o jobbade, för att sätta på så mycket frömjöl som möjligt på sina ben. Kolla bilden-jättehärlig, tycker jag.

Biet orkade nästan inte flyga iväg, när det hade arbetat färdigt.


Idag har jag o Bettan tränat uppletande i två omgångar. Nano arbetade verkligen fint. Fajta jobbade väldigt bra första omgången, men den andra  blev sista skicket litet svårt, tyckte hon allt.Hon fick med sig grejen in till slut i alla fall-så slutet gott-allting gott


Sen gick vi på en liten promenad o Fajta var på ett strålande humör o fräste inte en endaste gång åt Exo, han fick t.om. lukta henne i baken. Hon var på lika bra humör tidigare under dagen då hon träffade Britt´s (Rostaggen)

Prinsen. Då var däremot Nano (som annars är väldigt vänlig) rätt så irriterad på honom. Ombytta roller en period kanske?


//Biggan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards