Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Birgitta Johansson - 8 juni 2008 19:13

Så här ser en JÄTTEGLAD o stolt DM-vinnare i agility ut. Håret på ända o hej o hå................ (en nutida Karl den XII. (Pers kommentar))



Idag har varit en kanon- dag.


Per o Fajta slog till o blev DM-vinnare i agility large i Degerfors idag.

Det var dom verkligen värda. Två nollade lopp i värmen, det blir man riktigt glad av att få till. Jag lovar.


Kumlalaget blev 2:a i agility, där var Per o Fajta oxå med.

Kumlalaget i brukslydnad blev 3:a. Kul dag för Kumla o för oss.


Fredag o lördag var vi i Karlskoga o tävlade. Pers nya skor sprang tyvärr inte Pers väg. Jag tror han får berätta själv om det.


Tack för alla peppningar ang. kennelnamnet. Det gör att jag blir ännu mera intresserad av att verkligen låta Bumerangen komma tillbaka, som en riktig Bumerang ju alltid ska.

//Biggan

Ang Karlskoga så blev det något hinderfel för mycket och i ett lopp tidsfel.

Jag lyckades iaf skrapa ihop en 3:e plats i en agilityklass.

Det var Fajta´s första off tävling sedan länge.

I Degerfors fick jag lite kompensation för motgångarna i Karlskoga. Det var såå roligt!

TACK FÖR ALLA GRATTISARNA!!!

Skorna känns annars väldigt bra och är en bra investering.

Per 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards