Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Birgitta Johansson - 16 mars 2008 20:41

som heter duga, får jag allt säga att Nano har.

Imorse när jag vaknade, hade Per redan varit ute o lagt två spår. Morgonpigg kan man säga att Per är, men inte jag.


Nano gick på spåret jättefint o hade spårat ca 100m när det rasslade till i skogen o ca 10-15 meter vid sidan om oss kommer 3 st rådjur springande. Nano kollar upp, sen  vinklar hon tvärt  vänster. Jag tror att hon vill kolla där rådjuren sprang, men följer ändå efter henne o tur  var ju det, för snart hittar hon första pinnen. Behöver jag säga, att resten gick som på räls. Det här var inte nån liten störning precis o den klarade hon galant. Kan man bli annat än en stolt matte?


Fajtas spår gick oxå jättebra idag. Spårupptaget bra, plockade alla pinnarna-och vinklarna klarade hon oxå bra. Även här fick en stolt matte promenera hemåt.


På eftermiddagen var vi uppe vid klubben o körde en budföring o plats. Så mycket mera blev det inte, för sen åkte vi till ridhuset o tränade agility. Jo, litet FF o framförgående tränade vi oxå.


Inatt har vi en extrakelpiepojke här. "Monster " är här hos oss o ska sova över. Han är en väldigt trevlig liten gosse o han har funnit sig  bra tillrätta.

Just nu ligger han vid mina fötter o snusar o sover.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards