Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Birgitta Johansson - 2 mars 2008 15:57

Idag har vi varit o tävlat på en inofficiell Byrackarnstävling.


Fajta skötte sig som vanligt bra o vann hoppklassen (svåra)

o kom 3:a i ag.klassen (svåra)

Egentligen var agilityloppet bättre, för där tog hon i mera o hade bättre fart,men där fick hon 5 kontaktfältsfel,det brukar hon inte ha.


Även Fajta måste få göra litet fel här o där. Man blir så bortskämd med henne o förväntar sig att hon alltid ska göra rätt. Det går ju inte.


Igår var jag ute o spårade med Fajta och vad hände. HON TAPPADE SPÅRET.........kan bara inte komma ihåg när det hände sist. Sååååååååå förvånad jag blev, men det är likadant här. Hon måste få göra litet tokigt då o då, lilla Fajta.


Nano o jag hade 10 fel i hoppklassen. Jag vände för tidigt mot ett hinder o eftersom Nano är mycket följsam på mitt kroppsspråk (i alla fall i det här loppet) vek hon av o följde mig= vägran, o sen rev hon ett hinder, där hon kom väl snett över.


Agilityklassen vet jag faktiskt inte vad jag gjorde eller inte gjorde. Jag tycker nog att hon alldeles själv kom på att där fanns en kul balans, som hon ABSOLUT var tvungen att ta=disk.


GRATTIS Härja o Lotta som vann hoppklassen(lätta) det var verkligen ett supersnyggt lopp.


Hej igen-det är bara för mig att ta nya tag IGEN o IGEN o IGEN.

Senare på em var vi iväg en snabbis till ridhuset och tränade slalom och hindersug.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards