Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Birgitta Johansson - 5 juli 2007 21:02

Ja, men idag var det ju riktigt kul att träna lydnad. Kanske kan jag få upp mitt intresse ordentligt på den biten, vem vet? Jag får nog sända ett litet tack till Mona o Bettan, som peppar mig ordentligt. Tack-tack.


Nano är duktig tycker jag o hon ligger bra på platsen. Det var väldigt länge sen hon hade några hyss för sig-Peppar-peppar.


Idag var hon riktigt duktig med apporteringen. Väntar på kommando, snabbt ut, snabbt in, håller bra (o länge idag). Jättenöjd matte.


Inkallning o budföring har hon fått för sig att ibland hoppa till på mig innan hon går in i position. Inte så bra=träna mer.


Efter träningen fikade vi förståss.


Efter fikat litet agilityträning förståss- Hur kul som helst. Där tycker jag Nano är en naturbegåvning, men det är definitivt inte jag.


Imorgon = sista dagen på jobbet innan SEMESTER-semester-semester.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards