Alla inlägg den 27 december 2007

Av Birgitta Johansson - 27 december 2007 17:40

Äntligen har jag varit ute i skogen igen. Det är så kul o uppiggande. Ja, jag har förståss varit på promenader i skogen, men träningen har det varit si o så med.


Idag blev det spårträning med både Fajta o Nano o litet, med betoning på litet uppletandeträning.


Lotta hade gått spåret till Fajta o Bettan till Nano. Måste ha varit två riktigt duktiga spårläggare, för det gick som på räls, som om vi hade tränat spår väldigt mycket på sistone. Alla pinnar, duktiga i vinklarna o bra tempo.(Fajta kanske litet för bra tempo-men det är hennes sätt att spåra) Nano fick direktpåsläpp, Fajta fick från sidan=jättebra upptag-Det är kul. Fajta fick dessutom spåra när det var ganska mörkt. Lätt för Fajta-svårt för matte.


Mona, Lotta o Fia stod o väntade på mig vid slutet. Det var väldans snällt. Jag hade sagt att det inte var nödvändigt-men som Mona sa-vi kunde inte åka. Tänk om du blivit liggande i mörkret i skogen med brutet ben o ingen telefon med mig=INTE kul.


Uppletande - vallat en hel ruta-men bara två saker utlagda på rad. Två skick för Nano-rakt ut o tillbaka o tre skick för Fajta som fick jobba litet mera för att hitta pucken. De är duktiga, dom små bruna gullisarna.


Fajta o Nano har fått varsin fäll i julklapp. Det ser bara sååååååå skönt ut, på deras platser i bilen.


Ha en bra fortsättning allithopa!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards