Alla inlägg den 9 december 2007

Av Birgitta Johansson - 9 december 2007 20:13

Idag har jag varit o lyssnat på Marie Edman o fått  litet tips om agilityträning. Jätteskoj att höra hur andra tränar o  som vanligt blir jag så sugen att träna då.


När jag hör vad hunden egentligen bör kunna innan man ska börja med hinderträning, får jag bara konstatera att så har inte varit fallet i den här familjen.

 Men jag får väl träna litet extra nu då istället, för att kompensera det hela. Sen är det ju så att jag inte riktigt har tänkt i dom banorna. Jag skulle inte tävla i agility-jag skulle ju bara träna o ha skoj-Jomenvisst-det är bara att konstatera att jag är fast.


Där var oxå Cathrine Ekbåge o berättade om hur det var att bo- o träna hund i USA. Jag är väldigt glad att jag bor i Sverige. Ofta tänker vi inte på hur enkelt vi har det här med vår hundträning.


Idag var jag tyvärr tvungen att välja bort glögg- o julbordspartyt hos Fia o det tycker jag var jättetråkigt. Jag menar, man vill förståss vara med överallt.


 Tidsoptimist som jag är så tänkte jag att det ordnar sig nog-jag hinner, men när klockan var fem så var det bara att inse att:

Tiden räcker inte till-jag får vara med o bubbla hund en annan gång o med tanke på att jag inte direkt rasar i vikt, kanske det egentligen var bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards