Alla inlägg under november 2007

Av Birgitta Johansson - 5 november 2007 07:59

Lika bra att berätta på en gång. Jag lyckades köra på Fias bil igår när jag skulle parkera. Jodå, jag vet att man inte får tala i telefon o vara ouppmärksam. Fel-fel-fel av mig, men så blev det i alla fall.


När vi skulle parkera på ett annat ställe litet senare, var alla urrädda när jag kom körande. Konstigt?????????????


Vi fortsätter med grattishälsningar. Nu har syrran Fnissa med matte varit ute o fixat till cert i sök. GRATTIS, snyggt jobbat.


 Syskonen till våra hundar visar verkligen vad dom går för. Hmmmmmmmm, det ställer vissa krav-tycker jag. Svårt att hänga med i dom svängarna.

Av Birgitta Johansson - 4 november 2007 11:26

Fajta har stenkoll på fåren. Tävling utlyses: Hitta fåret!!!



Nu har syrran Kylie varit framme igen o visat vad hon duger till. !:a pris i lydn. 3 och vinst. Man häpnar o GRATTLAR. Så bra gjort.


Själva har vi sen sist hunnit med att somna framför TV:n alldeles för tidigt, vallat  litet, varit på Halloweenfest på klubben o sen tagit prommisar förståss. Idag ska vi ut o spåra o träna lydnad.


Tiden går alldeles för fort o jag hinner inte alls det jag vill-men så är det väl för de flesta.

Av Birgitta Johansson - 1 november 2007 20:04

SÖT-NANO 


Skriver litet om Nano oxå, men skickar inte utmaningen vidare här heller.


1.  Nano har också en väldigt bra förhandlingsteknik, hon gör precis som "syrran".


2. Hon ser rolig ut när hon kissar, med ena benen högt upp. =Tre-bens-kiss


3. Hon är oxå väluppfostrad-plockar undan matskålen efter sig.


4. Hon är ännu mer väluppfostrad. Städar vad som finns på golvet och

lägger i papperskorgen. Duktig Nano som vet att matte o husse behöver hjälp.


5. När Nano ligger ner o vill bli klappad, börjar hon att morra=prata, om det inte hjälper, sparkar hon hårt med bakbenet på den som sitter närmast. Det brukar hjälpa. Hon sparkar riktigt, riktigt hårt.


6. Nano älskar små barn som ligger på filt på golvet. Hon lägger sig nära-nära. Hon bär oxå dit sina saker o lägger på filten. Sist bar hon dit sitt största ben o lade bredvid barnbarnets huvud. Det såg verkligen urmysigt ut. Hon är ju bara för söt.


En sak till-hon verkligen älskar sin matte o det gör ju inte att hon är mindre charmig.





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards