Alla inlägg den 12 november 2007

Av Birgitta Johansson - 12 november 2007 20:26

Ja, det var inte mycket att diskutera, sa veterinären om Fajtas skadade sporre idag-det är bara att operera. Så nu hänger pulpan fritt o det är litet läbbigt tycker jag.


Ja, hon har ju förståss ett rött fint bandage, som passar så väldans bra till hennes vackra bruna päls.


Det märks inte särskilt mycket på henne nu, att hon varit nedsövd-hon är som vanligt pigg o glad.


Jag är i alla fall litet orolig att hon ska få ont, för hon fick inga värktabletter med sig. Jag vet att Kirra hade ont när bedövningen släppte men som tur är har Mona några tabletter kvar, så i så fall får jag ta en liten runda in till stora staden.


Åsa: Det tar tydligen 4 månader innan klon är som förrut. Det är ju väldigt lång tid, men så länge har hon säkerligen inte besvär. Hon är ju en kelpie=bra läkningsförmåga. Säj nåt som inte är bra med en kelpie.....


Igår var Nano o jag o tränade med Bettan o Lotta. Vi spårade, körde uppletande o sen budföring. Det gick bra. Tänk om vi får till det lika bra på tävling-då blir det lätt som plätten. MEN som sagt, på tävling har Nano en annan slags matte, tokigt nog.


Måste oxå gratulera ännu en K-hund som blivit uppflyttad till lkl sph. Grattis, grattis,grattis Kitos med matte!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards