Direktlänk till inlägg 5 november 2007

Dålig parkering

Av Birgitta Johansson - 5 november 2007 07:59

Lika bra att berätta på en gång. Jag lyckades köra på Fias bil igår när jag skulle parkera. Jodå, jag vet att man inte får tala i telefon o vara ouppmärksam. Fel-fel-fel av mig, men så blev det i alla fall.


När vi skulle parkera på ett annat ställe litet senare, var alla urrädda när jag kom körande. Konstigt?????????????


Vi fortsätter med grattishälsningar. Nu har syrran Fnissa med matte varit ute o fixat till cert i sök. GRATTIS, snyggt jobbat.


 Syskonen till våra hundar visar verkligen vad dom går för. Hmmmmmmmm, det ställer vissa krav-tycker jag. Svårt att hänga med i dom svängarna.

 
 
Bettan

Bettan

5 november 2007 13:58

Kan du skicka bilden en gång till, för den har inte kommit fram än.....

http://exo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fia

5 november 2007 16:34

Ja, en halv Australien-biljett, så kan jag nog förlåta dej :))

 
Ingen bild

Emma

5 november 2007 21:25

Men Biggan då!!! *fniss*

 
Maria

Maria

5 november 2007 23:47

Man ska ju inte prata i telefon och köra bil.... ;) ;)

http://www.goskelpie.se

 
lena

lena

6 november 2007 11:45

Jaja det vart ju billigt! en halv australien-biljett. Men du blir nog förlåten ändå. lena å grabbarna

http://www.vittragim.just.nu

 
Maria

Maria

8 november 2007 08:01

Vad då?? Era hundar är ju också ute och tävlar och visar var skåpet ska stå!!! Men visst har vi underbara hundar???? :) Dessa Vickulas-hundar är något speciellt!! ;)

http://www.goskelpie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards