Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Birgitta Johansson - 13 oktober 2007 19:15

Idag var jag och Nano iväg till Frövi för 2 tävlingar, båda inoff, öppna klasser (kallt som attan på morgonen). Jag behöver träna med Nano. Inte hon med mig, utan jag med henne. Hon är stjärnan. Jag få ta smällen, som vanligt, om det går dåligt.Vilket det gjorde idag.


En miss i bedömning av handlingen idag över några hinder resulterade i en DQ. Denna lärdom få jag ta med mig i framtiden.

Den andra missen är störande och irriterande: jag glömnde bort banan.


Synd för Nano, för hon kommer inte till sin rätt med detta handlingssätt.


Min självkritik (jag är bra på det) är befogad. Jag vill inte göra ett dåligt lopp bara för att det är en inoff tävling. Jag vill kunna prestera lika bra på alla tävlingar- från månadstävlingar till klass3.

Dert finns väl för mycket tävlingsmänniska i mig. Det är bara att jobba vidare. Mest mentalt, vill jag påstå.


Det är så roligt att äga denna "pralin", (citat Ylva), som heter Nano!

Fajta, tog matte hand om hemmavid. Jag längtar till den dag, som jag får köra igång med Fajta.

GRATTIS till Tina och Wiggo som vann inoff medium klassen!

Per




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards