Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Birgitta Johansson - 30 oktober 2007 19:47

CHARM-FAJTA 


Hej igen på er.


Nu känns det som väldigt länge sen jag var inne i bloggvärlden. Tidsbrist helt enkelt.

Fajta är utmanad o jag skriver litet om henne, men skickar inte vidare utmaningen. Tror nog att de flesta redan är utmanade, när jag är så här sent ute.


1. Fajta har en egen alldeles speciell form på sin svans. MYCKET charmigt. Hon håller den så gott som alltid högt-hon är en mycket stolt hund.


2.Hon är väluppfostrad. Dukar alltid undan sin matskål efter maten.


3. Hon har en bra förhandlingsteknik. Kommer med allt från barr till skor, som hon vill byta med o få sig någon godsak.


4. Hon skvallrar. När det kommer någon, springer hon runt till alla o skäller o talar om att nåt händer. Så gör hon oxå när matte eller husse kommer hem. Då springer hon till den som är hemma o talar om att ngn kommer.

Det är en uppgift hon tar på största allvar. Sedan hälsar hon på den som kommer.


5. Älskar att gräva i sand o jordhögar.


6. Är inte bara ordentlig, utan busig också. Biter oss gärna i ben o fötter när vi är ute o går.


En liten sak till. Fajta är MYCKET envis o tur är väl det.


Extra kul är att Fajta nu är frisk o kry o VÄLDIGT pigg o glad.


Nano är oxå utmanad o henne ska jag försöka skriva litet om imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards