Direktlänk till inlägg 9 oktober 2007

Underbar o älskad av alla.........

Av Birgitta Johansson - 9 oktober 2007 20:27

......är kanske inte Nano, men definitivt av mig o av Per oxå så klart. Jag måste få suga på karamellen från helgen ett tag till. Sååååå kul vi hade o så lärorikt det var o sååååååååååååååååååå glad jag är att jag har en hund som Nano. Så lättlärd, så arbetsvillig, så uthållig, så snabb på raksträckor o så snabb i vändningar.Så lugn till vardags o så lätt att ha med överallt. Vad kan man mera begära? Inte mycket.


Nu är det problem med tid igen o problem att hinna med bloggeriet. Jobbet måste tyvärr oxå skötas o just nu tar det för mycket av min tid.


Måndag, tisdag har jag lämnat över hunderiet till Per o det får jag nog göra onsdag oxå. Då blir det skogpromenader o agilityträning med Per o det är så kul tycker Nano o Fajta oxå förståss, men Fajta får hålla sig litet i skinnet ännu.

Så underbar o älskad är såklart oxå Fajta.


 
 
Bettan

Bettan

10 oktober 2007 08:25

Söta brudar ni har.....

http://exo.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

10 oktober 2007 08:39

Dogsen ser verkligen taggade ut på bilden. Undra vad dom tittar på??

http://esterochemelie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mona o Kirra

10 oktober 2007 11:04

Vilken fin höstbild!

 
Emma

Emma

10 oktober 2007 12:47

Det som skulle kunna göra Nano till en ännu bättre hund är att hon vore min! ;)

Jag tycker så mycket om henne och är allt bra avundsjuk på dig Biggan! En drömhund är vad hon är!

Du är ju jätteduktig på att handla, nu har du blivit ännu bättre!

Kram på er!

http://herrharry.se

 
Johanna

Johanna

10 oktober 2007 17:33

Vad härligt det är när man har världens bästa hund! Söt bild på tjejerna.

Kram på er!

http://www.kelpies.se

 
Maria

Maria

11 oktober 2007 00:23

Härlig bild på 2 härliga hundar!!!

http://www.goskelpie.se

 
lotta

lotta

11 oktober 2007 08:08

Tänk att det syns på Nano att hon har en matte som älskar henne!!! kram

http://lottak

 
Ylva

Ylva

11 oktober 2007 08:24

Vilka härliga praliner ni har. Men vad tittar de på egentligen? Något intressant är det. :)

http://www.grusifer.wordpress.com

 
Ingen bild

Camilla

13 oktober 2007 07:08

Hej Biggan!

Detta kommer sent för jag är ruskigt dålig på att läsa andras bloggar men - jag vill bara instämma i att Nano verkligen ÄR en superhäftig hund. Det var en ren fröjd att ha er med på kursen för du har en arbetsvillig och väldigt väl grundtränad hund och hon har en matte som bara suger i sig, testar och GÖR RÄTT. Om matte bara har tydliga armar och timing i framförbyten så kommer Nano att säga "Tack för tydlig information!" och...ni blir livsfarliga för konkurrenterna.

Lycka till på banan! Kram, Camilla

 
Ingen bild

lena

13 oktober 2007 12:05

Vilken underbar bild på tösera. Klart att man bara älskar sina juveler, va vore livet utan dom, törs inte tänka tanken. Ha de bra i de underbara höstvädret. lena å grabbarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards