Direktlänk till inlägg 22 mars 2007

Fotokurs

Av Birgitta Johansson - 22 mars 2007 22:43

Johanna: Ag.SM är i Kristianstad helgen 16-17/6 tror jag, är det bäst jag skriver. Per vet, men han är på kurs nu för sitt jobb, så honom kan jag inte fråga. Vilken tur att jag inte är ensam med mina olater vid lydnaden. Fniss-fniss.Är precis hemkommen från fotokursen. Det ska bli så kul, när jag får min nya kamera. Alltså det är väl ingen värsting-men den räcker gott o väl för min nivå. Nu har vi ny läxa igen. Skärpa på motivet+suddig bakgrund o tvärsom. Jag kan alltid skylla på att det inte går att göra så många inställningar på den kameran jag har. Tur, eller hur? Fick godkänt på "läxan" tills idag. Jag fotade en tussilago från sidan, med sol på den gula blomman-det var rätt så OK, tycker jag själv.Dåligt med träning idag-har bara hunnit promenader o förståss ett litet uppletande med båda älsklingarna.Nano tyckte hon var så duktig efter första saken hon hämtade, att hon tänkte sticka o ta sin belöning, den fulingen. Nähäj, sa matte. Litet till får du allt arbeta. Jaha, sa Nano o hämtade några saker till.Jag lovade vid ett svagt ögonblick, att jag kunde hjälpa till vid revyn imorgon kväll. Så imorgon blir det mest promisar med vovvarna. Tänk, att man aldrig kan tänka efter före. Fast det är klart, kommer man väl dit, är det rätt så skoj.Godnatt o sov gott/BigganHej-nu är jag inne igen. Jag förstår inte det här med kommentarer ordentligt. Jag kryssar i att jag inte ska behöva godkänna kommentarer, men måste det ändå. Sen när jag gk, så hamnar de inte på dagens datum. Nån som förstår nåt??????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Johansson - 16 juli 2009 22:05

Den här bloggen har upphört fr.o.m. 2009-07-09. Numera bloggar vi via vår hemsida www.bumerangs.se  Välkomna att titta in där!...

Av Birgitta Johansson - 8 juli 2009 13:48

Basta´s hyss fortsätter. Det är andra paret som man hittar i bitar. Vi får snart bygga en liten snickeboá åt henne.   Igår, var först jag och Mona med Kirra och vallade på nya får hos en bekant till Mona i Stortorp utanför Örebro. Det var 20-talet go...

Av Birgitta Johansson - 6 juli 2009 19:33

Ibland får man till det, oftast inte. I Åtvidaberg fick jag till det ordentligt med Nano. På 2 dagar körde jag totalt 6 lopp med Fajta o Nano. Inget DQ lopp. Fajta kör jag numera bara agilityklass. Hon placerade sig 7:a o 11:a. Inte dåligt för Fajtag...

Av Birgitta Johansson - 4 juli 2009 09:44

Semestern är här. Åååååååååå, så härligt. Det bästa är ju nu, när man har hela semestern FRAMFÖR sig.   Åå, så håll tummarna i helgen, please!!! Till vad får ni gissa själva.   //Biggan ...

Av Birgitta Johansson - 2 juli 2009 11:37

Det är tänkt att vi ska tapetsera om i vissa delar av huset så småningom. En av familjemedlemmen tycker att vi ska sätta igång nu och har redan börjat att riva ner tapeten. Det är ingen idé att utlysa en tävling vem det kan vara. Frågan är för lätt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards