Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Birgitta Johansson - 21 mars 2007 19:45

Det är inte lätt att hinna med allt man vill, må jag säga.På onsdagar är jag med i en kör o sjunger-men idag räckte tiden bara inte till. Det är så kul o avstressande. Vi som är med, sjunger hellre än bra. Vi kallas "Glada Kören" och där är inget inträdesprov o det är tur det, kan jag säga. Det är klart att en del är duktiga o sjunger väldigt bra, men de flesta..........På promenaden idag tränade vi litet uppletande. En korridor, med 3 saker i rad. Fajta klarade alla sakerna på tre skick-det var litet svårt med en filmhylsa, som låg längst ut. Hon hade inga problem att gå ut, men litet svårt att hitta den. Så där fick hon arbeta en stund-men löste det bra.Nano klarade 2 saker på 3 skick. Nu lade jag filmhylsan närmast. För att göra det litet enklare för henne, lade jag en handske längst ut, där vill jag alltid att hon ska hitta nåt. Filmhylsan hittade hon inte, men det brydde jag mig inte om. Nästa gång ska jag lägga kuliga grejer nära linjen o längst ut o inga i mitten.Jag är nöjd med deras arbete i rutan o särskilt nöjd att Nano inte bytte grejer, jag har inte kunnat öva så här tidigare, för endera har hon bytt, annars har hon försökt att proppa in flera grejer i munnen.Jag blir jätteglad om ni har synpunkter ang. träning, det är så nyttigt med olika ideer.Nej, nu måste jag engagera mig i fotokursen, vi har "läxa" till imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards